Šinter má futbalový tréning

Šinterík dnes cvičil so všetkým, čo sa kotúľalo:

7 thoughts on “Šinter má futbalový tréning

  1. jarah píše:

    Ako vyrástol! A ako opeknel 🙂 nie žeby predtým nebol pekný. Len bol taký zúbožený až srdce bolelo.

    • Sun Belangelo píše:

      😀 Ďakujeme za pochvalu, padla veeeľmi dobre… Áno, je hebúčky, kožúšok už má huňatý, ale ešte stále kýcha, hoci nosík je väčšinou už suchý. Ešte pôjde 2x na antibiotiká, zajtra a v piatok, a v piatok dostane aj poslednú odčervovaciu tabletku. Ak bude všetko v poriadku, na budúci týždeň už skáče s ostatnými Mačičkami (a ja kamerujem o dušu spasenú, pretože zaručene bude roooodeo 😉 ).

  2. ambala píše:

    je uplne uzasny 🙂 velmi sa na neho tesim 🙂 🙂 🙂

    • Sun Belangelo píše:

      Aj ja sa teším, až už zasa prídeš. Ani Ňusa si ešte nevidela, že? 🙂

      • ambala píše:

        Ňuska som zahliadla, ale ked zistil, ze tam je dalsi “nebezpecny” clovek, tak sa zdekoval, aj ked si ho volala papat…

        ja by som prisla aj hned, ale kedze mam doma cicuchy, tak by som na ne nerada preniesla nejake skrky alebo sopliky (dostat do mojich lieky je nad moje schopnosti…), preto musim pockat, kym bude Šinterko uplne OK.

        ale velmi dufam, ze to bude CO NAJSKOR !!! vyzera uplne rozkosne a verim, ze bude mat zaujem o hranie a hladkanie (a nebude zdrhat) 😉 🙂

      • Sun Belangelo píše:

        🙂 Šinti je menšia verzia Lassitera. Nepozná slovo “zdrhať” (jedine, ak niečo vyvedie, teda Lassiter). Práve teraz mňauká na balkóne a dožaduje sa pozornosti… chundelatý pokladík… Okolo piatku budúceho týždňa už budem poznať výsledky koprológie, myslím, že vzorky zanesiem v utorok na rozbor, možno už budú výsledky aj v stredu. 🙂

        Idem trochu šinteriť. 🙂

Čo ty na to?

