Noc lietajúcich mačiek

Včera poobede a večer som mala kinečko. Ešte kým boli Cica a Lassiter sami, klbčievali sa a s radosťou sa naháňali – striehli na seba a “lovili” sa. Frngali okolo mňa ako neutrína, že som ani pozerať nestíhala. Potom, príchodom Berušky, sa začal Lassiter zastreľovať na Berušku a škubať ju a predtým sa ešte skamarátil s Gayčou a niekedy sa naháňal s ňou (zrejme je preňho “calico ako calico”, pre neverníka zamatového 😛 ) a Cica už len poposedkávala. A pritom Cica miluje pohyb! No a došiel Ňuso, ktorý je behavý a klbčivý, lenže aj plachý a spočiatku sedel celé dni za gaučom. Lenže Ňuso sa rozkukal a už sa začal klbčiť a naháňať s Lassiterom.

No a včera sa naháňali v trojici aj s Cicou.

To boli fofry! Lietali po nábytku, po kratzbaumoch, po kuchynskej linke, len som skákala a chytala veci… Podbiehali sa, preskakovali sa, prevracali sa. Toľko radosti zo života som v nich už dávno nevidela! Už posledné dni sa Cica zasa venovala “loveniu” Lassinka, ale takto v trojici boli ako uragán… Nemala som foťak ale aj keby som ho bola mala – nie som dosť rýchla, aby som to všetko zachytila.

Na najdlhšom mieste môže mať obývačka tak 9m. Dokážu to zdolať tromi skokmi. Niekedy, keď to neodhadnú, preletia až do kuchyne a rozplesnú sa o kuchynskú skriňu. 🙂

Schody na poschodie berú dvomi skokmi. Keď to neodhadnú, končia v mačacom záchodíku. 🙂

Keď neodhadnú cestu dole schodmi, skončia v krabici so žrádielkom. (Dosť často neodhadnú cestu dole schodmi. Lenže žrádielko je v kapsičkách. 😉 )

Existuje taký kung-fu film, ktorý sa volá nejako ako “Noc lietajúcich nožov”. No, tento večer bol “noc lietajúcich mačiek”.

Čo ty na to?

