Šinter je znova vonku na balkóne

Tak som pred obedom vysťahovala malého znova na balkón. Bola to fuška, ktorá si vyžadovala hodne rozmýšľania a plánovania 😛 : dať Mačičkám puding a zavrieť ich v kuchyni, ísť otvoriť klietku a dvere na balkón, ísť do kúpeľne, odchytiť malého a premiestniť na balkón a potom poprenášať veci z kúpeľne do klietky, zakaždým sa pritom prezuť z “infikovaných” topánok do “čistých” topánok, dať mu čistý záchodík a starý vyniesť za dvere do záhrady, potom vydezinfikovať kúpeľňu, zavrieť dvere na balkón a pustiť Mačičky do zvyšku domu… Jeden mienil, pánboh menil. 😉

Len čo som otvorila dvere kúpeľne, malý vyštartoval a prekĺzol popri mne a už bol v chodbe! (Podotýkam: na koberci. Tými možno-infikovanými labuškami. 😕 ) V snahe chytiť ho som sa pokĺzla a začala som padať, strašne som zabohovala – a malý zastal a prikrčil sa. Niečo v mojom hlase mu nedovolilo ísť ďalej. Odchytila som ho, premiestnila do klietky – ale čo teraz s infikovaným kobercom? Nechcelo sa mi tepovať… Ešte že som mala na veci horizontálne trochu Domestosu v rozstrekovači. Tak som ho vzala a postriekala som koberec, kadiaľ malý bežkal.

Zvyšok už išiel celkom automaticky, len som zistila, že už nemám dosť Domestosu na umývanie podlahy. Ale zasa som si spomenula na ostrekovač a odliala som odtiaľ trochu a potom som celú kúpeľňu vyumývala do výšky 50 cm (tam Šinter dosiahne, keď skacká). Potom som pustila Mačičky z kuchyne, umyla som vylízané misky (mačací puding je u nás absolútny hit 😛 ) a teraz ma čaká cesta do obchodu, pretože už nemám čím dezinfikovať misky. Ale my sme veľkí; my to zvládneme.

Bola som sa pozrieť na malého v klietke – vyzerá byť spokojný, už snorí a pozerá, čo sa odvčera zmenilo. Dúfam, že nebude znova pršať, pretože sa mi pokazila zámka na kúpeľni a dvere sa už nedajú zatvoriť… 😕 A kolega príde až o týždeň! Dovtedy by nemuselo pršať, pretože potom mám problém s izoláciou Šinteríka. Ešte jedna kúpeľňa je o poschodie nižšie, ale keď sa musím krivkať hore-dole schodami viackrát po sebe, ide o život… 😕

Jo, ešte som zabudla: ako som dala Šinteríka dovnútra, chodili Mačičky neveriaco pozerať na prázdnu klietku na balkóne… Dnes ráno som takto vyfotila Lassinka. Už si tak zvykli na “kinečko”, že im bude chýbať… Ale veď ono sa po čase presťahuje medzi nich a potom ešte len budú fofry! 😆 😆 😆

 

Čo ty na to?

