Zasa sa nám kazí trávenie!

Tentokrát som urobila chybu ja. Kúpila som Šinterovi kapsičky Animonda Rafiné pre mačiatka, aby si pošmakoval. No a ono mu to až tak nešmakuje… Trochu popapal a zvyšok nechal. A dnes som si všimla, že jeho kaki je trochu redšie. 😦 Nie riedke, ale redšie. Okamžite som prešla na granule máčané vo vode… Ak sa to nezlepší, ešte mám tú protihnačkovú pastu, ale Šinterík zatiaľ hnačku nemá, takže uvidíme.

No a v pondelok tak-či-tak ideme k tete doktorke, takže ak sa to nezlepší, posťažujeme sa.

A kapsičku Animondy zožerkajú Mačičky na desiatu. 25 g každá. 🙂 A my prestaneme experimentovať a budeme sa držať granulí. Vrrr.

One thought on “Zasa sa nám kazí trávenie!

  1. Sun Belangelo píše:

    Odvolávam poplach. Včera to muselo byť spôsobené unavenými očami alebo neskorou večernou hodinou. Dnes som kaki preskúmala a vyzerá rovnako ako všetky ostatné – ovšem už nebudem Šinteríka nútiť papať Rafiné. Mačičky sa vďačne oblížu. 🙂

Čo ty na to?

