Zasa jedno sťahovanie národov

Dnes bolo na zadnom balkóne tak mrzko a zima a pršalo tam, že som to nezvládla a presťahovala som Šinteríka späť do kúpeľne. Búdku mal opršanú a brlôžtek i kožúšok celkom vlhký, nechcela som ho nechať v studenom a vlhkom, keď berie antibiotiká na kýchanie…

Zasa budem musieť používať dvojo papúč a keď ho vrátim do klietky, zasa budem musieť všetko dezinfikovať, ale radšej takto, ako pozerať na moje úbohé zmoknuté mláďatko… 😦 Najlepšie riešenie by bolo, keby mohol byť na balkóne a bolo teplo, ale to nás čaká asi až zajtra.

Dovtedy to všetci budeme musieť nejako zvládnuť. 🙂 (A na záchod sa dovtedy chodí na prízemie. 😕 )

2 thoughts on “Zasa jedno sťahovanie národov

  1. jarah píše:

    Veď on sa ti za to odvďačí… 🙂 a miauband mu pomôže 😆

    • Sun Belangelo píše:

      😀 Toto znelo skoro ako vyhrážka… 😆

      Mimochodom, len čo som ho presťahovala, vyšlo slnko a oteplilo sa. Ale na noc ho aj tak nechám vnútri. Ja to neriskujem, že sa môj ňufáčik nachladí. Aj tak dosť prská… (aký pán, taký krám 😛 )

Čo ty na to?

