V pohodeeeee! :-D

Ráno mal Šinterík ňufáčik čistučký, celkom bez soplíka. Už som sa potešila, že mu nebude treba dávať antibiotikum, ale kýchal naďalej a naobed, keď sme šli k lekárke, tak už bol zasa trochu zasoplený… ale to nebolo nič v porovnaní s tým, čo bolo predtým!

Teta doktorka ho povážila. Za tie dva dni Šinterík skočil zo 600 g na 700 g a ani sa nečudujem – odvčera nestíham dopĺňať jedlo… Zdá sa, že lieky začali účinkovať a mača sa správa ako mača – papá, kaká, buvá, hrá sa.

A máme ešte jednu novinku: už sme sa naučili zahrabávať hovienka… Predtým, keď šiel Šinter na záchodík, tak si predhrabal jamku, potom zadoček nastavil na kilometer od nej, naložil, oňuchal prázdnu jamku a hrdo odkráčal. Teraz sa s vervou prekopáva do Austrálie (už bude potrebovať hlbší záchodík, už naň bude vedieť vyliezť), ale keď odíde, hovienko zmizne z povrchu zemského. Som naňho pyšná, ako keby som ho to bola naučila ja! 😀

U tety doktorky sme dostali pochvalu, že máme pekný (čerstvo vykúpaný) kožúšok a že pekne papáme a priberáme. Potom sme dostali dve injekcie, pri ktorých sme hlasno protestovali, ale nemali sme koho pokúsať, pretože blondínečka bola zalezená v kúte (ona sa na takéto veci nedokáže pozerať) a jej ujo kolega nás pridržiaval, aby sme sa nedostali k rukám tety doktorky. Minule sme ju drapli; teraz to nevyšlo. 😕 Však nabudúce.

Potom sme dostali ešte pilulku proti škrkavkám – nateraz poslednú, úplne poslednú až o týždeň. Ale v pondelok ideme znova na injekciu proti kýchaniu, pretože teta doktorka hovorí, že kým budeme kýchať alebo škrkať, nemôžeme naháňať zvyšné Mačičky – a my tak chcemeeeee…. 👿

Blondínečka potom bežkala do obchodu a priniesla mi spústu dobrej papanice, aby som nabudúce mal už rovné kilo, keď ma ponesie k tete doktorke! (Ja tú tetu doktorku baštím. Ja tam chodím rád. A cestou môžem navyše obžviakavať blondínečke ruky, takže spokojnosť je plne na mojej strane. 🙂

Ale aj blondínečka má tetu doktorku rada, lebo dnes sa dozvedela, že prvý výsledok z rozboru kaki mojich zvyšných príbuzných bol negatívny a tak je veľká šanca, že som ich nenakazil… ( 👿 Nepodarilo sa… Nabudúce. 🙂 ) Ešte sa robí jeden test, ale ten snáď bude tiež negatívny, lebo mne je v Cicahauze dobre a nechcem, aby ma dali preč, lebo škrkám… Lenže to ona neurobí, keď som spával v jej spálni, mohol som spať na jej vankúši zamotaný do jej vlasov a jej nevadilo, že kýcham a soplím a z času na čas pobehám po jej tvári.

Takže to bol vcelku príjemný deň a keď sme sa vrátili domov, na oslavu dobrého výsledku dostali moji dospelácki príbuzní mačací puding na oslavu a misku strašne dobrého mäska Felix a blondínečka bola namäkko, pretože misky vylízali do čista. A potom blondínečka učila uja Ňusa papať z ruky, ale to nechcel, iba z misky, ktorú držala v ruke. A keď sa nepozeral, pohladkala mu konček chvostíka – tam, kde som ho ja nedávno uhryzol. 😀 A len čo budem môcť k nim, uhryznem znova. 😀 😀 😀

Ako sme dopísali článok, zavolala nám teta doktorka a povedala, že aj druhý výsledok koprológie je negatívny. Mačičky neškrkajú! 😀 😀 😀

One thought on “V pohodeeeee! :-D

  1. ambala píše:

    supeeeeeeeeeeeer 🙂 🙂 🙂

    teraz uz len rychlo doliecit Šinterka, aby som mohla prist kuken a aby si mohla popracovat na tom spolocnom fote 😉

Čo ty na to?

