Rodinka doodčervovaná, Šinterík okúpaný

Dnes bol zjavne “údržbársky” deň… Po raňajšom okúpaní Lassitera som poobede okúpala ešte aj Šintera. To bolo naplánované; obvykle dostával denne injekciu a pilulku, ale dnes bolo treba pilulku vynechať a tak som si povedala, že keď je zvyknutý, že mu robím 2x denne zle, tak pilulu nahradím kúpaním. Pomáhal mi kolega, ktorý vytvoril technický postup okúpania mačiatka, dával mi inštrukcie a ja som ich realizovala. 😛 Malo to dve výhody – jemu tie procesy proste fungujú a ja som nemala nervy, lebo som nemusela v duchu ošetrovať nijaké nečakané situácie. Jediný, kto mal nervy, bol Šinter, ktorému sa kúpanie veľmi nepáčilo. Keď sme ho vysušili, takmer sa mu skučeravila srsť na chrbátiku. Žalostne vyliezol na svoj kratzbaum a mňaukal o dušu spasenú! Ňuso nevie tak hlasno zamňaukať ako on! Myslím, že je na obzore mladšia verzia Lassitera. 😛

Ešte mi zostalo odčerviť Cicu a Gayu, ale to som musela Lassitera zavrieť do inej izby, lebo on ich obe oblizuje. Cica sa nechala natrieť pomerne ľahko, len s miernym napätím, ale Gayča začala bojovať o život a potom si to chcela babrať packami, tak som ju vzala na ruky a aspoň pol hodinu som ju šmajchlila, aby jej to zaschlo, než to začne škrabať. Na to prišiel kolega a pýta sa “a prečo jej nedáš taký ten golier?” Ešte dobre, že ho mám (kolegu aj golier). Navliekli sme Gayi golier, na čo sa ona pokúsila prekonať rekord v skoku do výšky (ten golier ju k tomu nejako inšpiroval), ale po polhodine lozenia na plafón to vzdala a keď som jej neskôr dala golierik dole, už mala natreté miesto suché.

Žiaľ, z ničoho nemám fotky, pretože som šla na plné pecky a nemal kto ešte aj fotiť.

Čo ty na to?

