Kúpala som Lassitera

Dnes som počula nejaký šuchot v predsieni a keď som sa šla pozrieť, našla som Lassitera, ako je napoly vlezený do vreca, kde som mala veci z karantény na vypratie – čiže všetko potenciálne zdroje nákazy… 😦 Nedalo sa robiť nič iné, len ho pekne zdrapiť, zavrieť do kúpeľne, vyšampónovať a potom ešte dezinfikovať kúpeľňu.

Išla som presne podľa návodov na internete: do vane vlažnú vodu tak na 1 cm, do toho nešmykľavú podložku, vedľa nachystané misky s vlažnou vodou na opláchnutie. Lassitera do vane, rýchlo našampónovať, opláchnuť, osušiť a hotovo. Mysleli si. Lassitera sme dali do vane, on usúdil, že sa mu tam nepáči – a poďho von! Vyliezol mi až na chrbát, ale nakoniec som ho striasla (ako tá jabloň jablká; stačí sa dostatočne intenzívne mykať a aj tá najpazúrikovitejšia mačka sa pustí 😛 ). Rýchlo som ho našampónovala a keď už som začala oplachovať, Lassiter pochopil a držal. Nakoniec sa to obišlo celkom bez zápasov (u Cice som bola krvavá), len keď som ho už vybrala z vane, nechcel sa dať dobre osušiť a naháňala som ho po dvoch poschodiach. Nakoniec sa o dočistenie postaral sám:

Tu prichádza na pomoc Gayča a dáva Lassinkovi súcitnú pusu:

Gayča sleduje Lassinkovu toaletu:

A ešte labušky:

A keď už sme takí zlostní, čo za krivdu sa nám prihodilo, ideme aspoň posekírovať Berušku:

Potom sa usadíme na monitore, lebo tam je teplúčko:

… a bude nás jedovať, že Beruške je zjavne všetko fuk:

2 thoughts on “Kúpala som Lassitera

  1. ambala píše:

    no veselo… nuz ale nie kazdy kocur ma rad vodu (ten moj ju priam zboznuje, aj do sprchy mi vlezie…)

  2. jarah píše:

    Oooo, my sa bojíme vody ako čert svätenej vody 😀

Čo ty na to?

