Cicavízia: fotky a videá do augusta 2012

Keď som bola malá, “na maďaroch” šli večerné rozprávky pre deti a volali ich nejako ako “cicavízia”. 🙂 (Už si to nepamätám, pretože to bolo veľmi, veľmi dávno.) No a v poslednom čase som sa celkom “pocicacila” 😛 a tak som si povedala, že aká som unesená cicami, urobím si pre ne extra stránku. Už to nebude len o Cice a len o Lassiterkovi (a všetkých tých ostatných, ktoré možno prídu), ale o “cicách”. Cicacia stránka s obrázkami. Cicavízia 😛 .

Takže začíname – najprv články:

Prvý článok o tom, ako do môjho života prišla Cica

Článok o tom, ako sa Cica nasťahovala

Článok o tom, ako sa Cica stratila a prichádza Lassiter

Fotky z Lassiteríka

Čo sa dialo po odchode Cice

Článok o tom, ako sa Cica vracia

Ako si Cica a Lassiter na seba zvykajú

Domček-rukavička, iným menom cicahauz

No a tu je moja galéria fotografií:

Cica, ja ťa ľuuuubim!
Pozri, ako tuho ťa podporujeme v práci!
Chrápe mi tu votrelec!
Blbosť; ja som dáma – ja nechrápem!
Buvám.
Ale aj popri tom buvaní si na teba dávam pozor!
Ak som ja “votrelec”, ty si “ulízanec”!
Zriedkavá svornosť.
Nejdeš sa hrať?

Na zdravom vzduchu.
Na slniečku.
Sloboda je krásna… len je za sieťkou! Mňáááááu!
Mi vyprávaj… Aaaaach….
Potrebujeme viac okien!
Zdrhám.
Kam to zasa ideš?! Počkaj!

Zátišie s mačkami a plyšovým zajkom.
Mačka za skriňou 1.
Mačka za skriňou 2.
Zacláňaš!

Sterilizácia Cice

Boli sme u lekárky…
…dostali sme módny golierik…
…a vrúbkovanú vestičku.
Sme superstar…
…len bežkať sa s tým nedá 😦
Nám je smutno, pretože sa nedá naháňať…
…ale, Cica, ja ťa aj tak neopustím!
Lassiterko vyliezol na moje kolená a začal oblizovať smutnú Cicu…
…a smutná Cica začala priasť a už nebola smutná. 🙂

Tú vestičku mi teda naozaj mohli urobiť aspoň o číslo väčšiu! Lízaním tiež nerastie… Vrrrr!
Kŕmenie dravcov.
Ja žerkám.
Nevyrušujte, tu sa oddychuje!
Čo mi dáš, ak sa ti usmejem do kamery?
Solárne štúdio.

Príchod Gaye

Čo je nové v košíku?
Priekaaaak! Nová CICA!
Mňááááu???
Gayuška sa bojí…
Prvý krok na novom…
…a prvý ňuch na novom.
Zoznamka nedopadla práve najlepšie: Lassiter ma naháňal, Cica na mňa syčala a ja som si tiež posyčala – na oboch… No tak som dostala dočasný azyl v spálni a teraz skúmam svoj nový kútik.
Príchod Gayušky poplietol mojich dvoch neznášanlivcov natoľko, že som ich našla zalezených v jednom brlohu…
No, keď už som tu, tak ti aspoň vyčistím kožúšok… Vieš ty, že som odjakživa chcel byť kaderníkom?

Gaya štartuje obhliadku svojho nového domova.
Pozrime sa… Schodíky hore, schodíky dole… to sa nabehám!
Pozrime sa… Záchodík hore, záchodík dole… to sa narozhodujem!
Ale aj tak je tu toto všetko aj PRE MŇA…
Ňuch, ňuch… konkurenciaaaaa!
Tak ak to bola tá mačka v zrkadle, tej sme práve otrčili chvostík! Hehe.
Základy mačacej filozofie: Niečo. Všeličo. VŠETKO. 😀
Tak teda potom to VŠETKO.
Toto je lepšia vyhliadka ako kino!
A tento biely roh patrí Bielej Nore, v ktorej sa skrývajú dobroty.
My sme krásni spredu aj zo zadu.
Toto bude moja pracovňa. Neupratujte; aspoň budem vyzerať zaneprázdnená.
Tu budem ležkať a snívať o múdrostiach.
A toto ste kúpili pre mňa?
Radiátorík… Teplúčko…
Ale niekto tu už predo mnou bol!
A toto asi bude ten Niekto…
Len sa moc neplichti! Ja som cica jasnovidná, vidím aj za roh!
Nechoď mi blízko!
Prsk! Prsk! PRSK!!!!!
No, to sa pozrieme, či sa už niekde trasie od strachu…

Zápas o najlepšiu poličku na ležanie začína…
… a pokračuje. Zatiaľ štýlom “každý chvíľku ťahá pilku”.
Všetci majú svoje brlôžky, ale blondínečkin by sa hodil aj mne…
Dobrých mačiek sa všade veľa zmestí.
“Maaaaam malý stan… Mně na nohy taaaaahne…”
Počuj… Nepreháňaš to?!
Lassiter is King… ale kde mám spať ja?!
A čo tak ísť sa rozťahovať do vlastného pelecha?!
Gaya: “Toto je MUOOOOJ brlôžok.”
Tak ona má brloh sama pre seba…
… a je jej v ňom dobre!
Tak povedz – ktorá som?

Takto buvajú cice:
… blažene. 🙂
Ale ani na okne nie je zle…
… a preto vyzeráme aj my blažene.
Len keby sa tu nepremávala tá sexi cudzinka…
… a neskúmala NAŠE hračky!
Ja som princezná a toto je moje kráľovstvo…
… ale na najvrchnejšom ležadle sa už rozťahuje ktosi iný. 😦
Kráľ revíru.
Bojíte sa tieňa?
Kuk! A ty si kto?
Nečakaná návšteva…
… alebo aj ty prídeš bývať tu s nami?
Jeeeej… sáčok!
MôJ sáčok!!!
Ja som kráľ revíru a vytlačili ma na menšie ležadlo! 👿
Ja drapnem – ty ujdeš…
Len si driap! Just nezleziem!
Nešťastný kráľ a spokojný uzurpátor.

Je mi dobre.
Ach, ta laaaaska nebeskaaaaa…
Údržba kožúškov.
My máme ružového salamandra!
Delíme sa o kreslo.
Tu sa dobre buvá!

Vychádzka pred domom

Lassiter na svojej prvej vychádzke mimo vnútorných priestorov.
Prečo mi nikto nepovedal, že na svete je aj niečo iné než len izby?!
To je také zaujímavé!
Poďme už dovnútra, už ma oziabajú labky!
Nezvyklý svet!
No toto…
Poďme domov, ja sa bojím!
Lassiter objavil (a privlastnil si) krabicu od postrojov.
Dobrá krabica nie je zlá!
Drapnem? Nedrapnem?
My by sme spaliiiii…
Lassiter ležící, spící… 🙂

Príchod Berušky

Ja som Beruška a toto je strašne veľká krabica, ale v nej som sem neprišla; priviezli ma autíčkom do Auparku a potom som cestovala autobusíkom a všetci ma obdivovali.
Beruška skúma dvere do zimnej záhrady…
… a Lassiter skúma Berušku.
Lassiter a Beruška.
Beruška sa plíži…
… Lassiter sa plíži…
… a v strede sa nájdu.
Gaya oňucháva prišelca.
Tri mačky, jedna prepravka.
Tri mačky, jeden plyšový zajko a napadané lístie. Asi bude jeseň. 😉

Už sa spolu hráme.
Beruška a schody.
Beruška výskumník.
Gayuške je dobre.
Lassiterko tuho pracuje.
Toto je reportáž z boja o “kráľovskú” priečku (tú, na ktorej leží Gaya). Je to najvyššia ešte pohodlná priečka na mačacom strome a kto na nej leží, je “kráľ”. Keď Gaya vyhnala Lassitera, musel chudák chodiť ležať na ešte vyššiu priečku, ale tá je menšia a menej pohodlná, takže to nebolo žiadne víťazstvo. Ale ani Gayuška sa zo svojho víťazstva dlho netešila…
Výmena stráží začína celkom nenápadne.
Pokračuje celkom nenápadne…
… a končí víťazstvom Berušky.
Spokojný nový “kráľ”…
… ale na trón už má zálusk niekto ďalší. 🙂
Keď sa mačka nudí.
Keď mačka striehne.
Keď mačka strúha dobrotu.

Zimná záhrada

Zimná záhrada – mysliteľ.
My striehneme.
Aj my striehneme.
Mňam, suché bylinky! Sušený vermút!
Prichádza kráľ.
Beruška našla pero.
Portrét Lassitera Prvého.
Jeeeej… zeleninka! Vláknina!
Všade máme svoj kútik.
Vychádzka v kvetináči.
Lassiter vidí Berušku…
… a Beruška vidí Lassitera.
Chcem!
Paličkaaaaa!
Nechaj si paličku; mäsko by nebolo?!
Spokojná Beruška.
Beruška a cyklámenky.
Beruška a kvetináč.
Samé nové veci…
Jeeeej…
Prichádza Cica.
Ňuch, ňuch… príroda!
Ňuch, ňuch… zeleninka!
Slniečko hreje do kožúška.
Treba ponaťahovať chrbátik.
Byť kráľom zimnej záhrady je vyčerpávajúce!
Ak ťa kraľovanie vyčerpáva, kľudne ho nechaj na mňa!
Rozmazaná korunná princezná.
Gaya.
Šmajchlovná okaňa.
Portrét krásavice.
Dve mačky na tróne.
… a už si trón obzerá tretia.
Randíme. 🙂

Gayka a zeleň.
Šplháme sa za muchou.
Jeden stôl, dve mačky.
Hašišák. (=Beruška mlská trávu.) 😉
Pozeráme na plebs.
Jedna kvetina, dve mačky.
Je toto zelené jedlé?
Gayuška, Beruška a muška.
Štyri mačky a jedna muška.
Ladná Gaya.
Lovci múch.
No to by som rád videl, ako inteligentne vyzeráš pri rannej toalete TY!
Krásavica.
Ja som strážca Domčeka-rukavičky.
A my sme strážcovia nepriateľských múch.
Teraz som Beruška, ale v minulom živote som bola boh Janus…
… a toto je moja temná stránka.
Mne sa nechce dole.
Radšej si tu poležkám.
Cyklámenky a cica zvedavá.
Beruška na vyhliadke.
Páčim sa ti?
Beruška a tŕne. Skúška k filmu Šípková Beruška.
Krásna tvárička.
To je moje ležadlo.
Vrnky vrn.

Videá

Moje celkom prvé video s mačičkami:

Potom zo 7.4.2012 čosi, čo mi pripomenulo Game Of Thrones 😉 – najprv v angličtine, lebo tak to vzniklo:

a potom v slovenčine, aby ste ma nevypískali 😛 :

Tu je zasa mačičkovská verzia o neobratnom Rómeovi a Julinke s tvrdým srdiečkom 😀 :

Ďalšie video s Lassiterom a Gayčou o tom, ako sa mačičky vedia vyšantiť 🙂 :

Tu je príchod Ňusa Catmana, piateho skvostného kožúška, 26.6.2012:

Súťaž, kto koho olíže viac:

Postavili sme nový mačací strom:

Prichádza Šinter:

Šinterík vychováva Lassinka:

Mačičky špízujú, čo to mláďa porába:

Šinteríka vyhostili na balkón:

Pôvodná stránka

Čo ty na to?

