Cicacie etudy

Tak, to vám poviem – nasťahovala som sa!

Nebol to jednoduchý proces… Najprv som Zdroju Dobrôt musela vysvetliť, že chcem u nej zostať. To som robila tak, že som častejšie nastavovala kožúšok na hladkanie ako chodila do misky žerkať. Neskôr som už nežerkala, kým ma najprv nepohladkala. A nechala som sa v tej zimiske hladkať aj počas žerkania, aby si uvedomila, že jej bude zima, ak ma nepustí dovnútra… 😦

Potom ma prišla pozrieť krstná mama Ambala. V ten deň som trucovala a nebolo ma vidno, ale krstnú som nejako vyňuchala a hneď som spôsobne sedela pod dverami, tušiac všetky tie dobroty, čo mi priniesla! A tá moja blondínečka jej ešte povedala, že už bývam asi niekde inde, lebo nechodím, a že mi nemá nosiť hračky! 👿 Tak mi ich teraz musí kupovať sama. A má, čo chcela.

Hneď som dostala mlsinu od krstnej Ambaly a vrhla som sa na ňu ako na spásu, pretože som bola nielen hladná, ale aj mlsná… Ale len čo som začala papať, dvere sa zasa zavreli a moja blondínečka ma zasa vyvrela na zime. 😦

Bolo jej ľúto, ale ešte stále odolávala. Najprv mi urobila búdku, ale tú som oskúšala a potom som ju ohrdla, aby si nemyslela, že ju to obíde. Na druhý deň, keď som sa napapala, pustila ma dovnútra “na prechádzku” – povedala mi, že je zvedavá, či ma vnútro domu nevydesí. Vydesiť?! Musela ma von vyniesť nasilu! Všetko som oňuchala, všetko som preskúmala, je tam teplúčko a mäkkúčko a všelijaké kreslá, ktoré sa dajú parádne driapať… Roztiahla som sa na klavíri, na podložke, kde nedávno predtým stála ametystová geóda, aby som jej ukázala, že ma nepriťahuje negatívna energia, že to sú babské kecy; že mám rada pozitívnu energiu a slniečko a teplúčko a vyhrievať kožúšok nie príliš ďaleko od misky so žrádlom… Vrn! 🙂

Na druhý deň som ani nepozrela na žrádielko, len som sa hrnula priamo dovnútra a usadila som sa na najlepšom a čerstvo vypranom pulóvri. Odvtedy je už môj. 😀

A tak si už bývam. Blondínečka išla kúpiť podstielku a urobila mi záchodík a aby som to nepokazila, začala som ho okamžite používať. Ale pred prvým použitím som si v ňom ešte výdatne pohrabala, až piesok lietal po celej izbe…

No a moja blondínečka behá okolo mňa so žrádielkom, hračkami a fotoaparátom a tak vám môžem predviesť, ako sa mi žije:

Tak toto je tá búdka, čo mi vyrobila. No povedzte – vy by ste ju zamenili za vykurovaný príbytok s mäkkými kobercami a vankúšikmi?! Tůůůdle! 👿 Išlo sa dovnútra (hehe, bola som rýchlejšia ako jej fotoaparát 😛 ):

A tu si obzerám svoj nový príbytok:

A tu už je jasné, že ostávam a nik a nič na svete ma nevyženie:

Vidíte môj fialový sveter? To je moja postieľka:

Keď sa na mňa pozerá, tvárim sa takto:

a keď sa obráti chrbtom, hneď vyzerám inak 😀 :

Toto je môj záchodík, kde kladiem a potom to pekne labkou zahrabem, aby mi to nesmrdkalo:

Toto je moja nová hračka – Kratzbaum. Škoda, že som tú svoju blondínečku nevidela, ako si to pýta v slovenskom obchode!

Máme dohodu: všetko, na čom dokážem nechať chlpy, je moje teritórium. 😀 Všetkovšetkovšetkovšetko. Mňau. 😀

Mám aj zopár obľúbených hračiek. Tak ponajprv, moja blondínečka má domáce gate so šnúrkami s guličkou na konci. Mňam! Mojemojemoje!

Blondínečka má ešte aj belasý sveter, na ktorom je zips. Aj ten je chutný a dá sa zaň dobre ťahať. Aj také zadrhovadlo, ktorým sa zips zatvára. A na krku má prívesok z topásu, ktorý sa tiež dobre obžiera – topás je zdravý. Na okuliare nad príveskom si zatiaľ ešte netrúfam, ale nos som už ochutnala. 😛

Moja obľúbená hračka je (bola) žltá loptička. Schovala som ju a teraz ju nevieme nájsť. Ale tu som ju ešte mala:

Takto striehnem pekne na loptičku… no ona s tým foťákom nie je až taká úspešná, čo? 😆

Zato ja áno: mám-mám-mám… a nedám!

Po jednom dni bývania mi tá moja ťululu blondínečka pripravila veeeeeeľkú sraaaandu… 👿 išla a kúpila mačací šampón. Potom ma, nič netušiacu, vzala nahor do kúpeľne, postavila do vane, nenápadne nechala tiecť vodičku a tvárila sa, že mi ide len labky opláchnuť. No a potom to prišlo! Mňaukala som, liezla som von z vane, ale bolo to klzké, tak som sa nakoniec za hlasných protestov vzdala a aspoň som sa postarala, že z toho vyšla ešte mokrejšia ako ja 👿 … a potom som sa urazila a odmietla som sa hrať a žerkať, aby jej bolo najviac ľúto na celom svete! 👿 Bolo jej ľúto, ale ani ja som to nevydržala. Moje mokré fotky neuvidíte (vyzerala som čo do zjavu i nálady nejako veľmi podobne), ale tu som zaliezla za kreslo a trucovala som:

Musela vytiahnuť umelú myšičku (ktorú som už rozdriapala 😀 ), aby ma uzmierila. Musela si prísť sadnúť ku mne a sedela a sedela, až bolo pokušenie na mňa priveľké a prišla som sa nechať šmajchliť a držkať:

No a aby som to zhrnula, tak tomuto sa povie komfort! (A blondínečka nech si sadne, kam chce; práve sa rozťahujem na jej mieste. 😀 )

A je mi takto:

P.S.: Bielu noru plnú dobrôt som ešte nevyskúmala, ale pokúšam sa jej odžrať roh, možno sa sama od seba otvorí.

P.P.S.: Pozdravujem krstnú mamu Ambalu. Mohla by zasa prísť na návštevu… nosí mlsinky! 😀 (Jedného dňa sa tá moja blondínečka od nej naučí, čo takej Cice chutí najlepšie. Ale musím jej priznať zásluhu, že pobehala pol mesta, aby mi kúpila Catmilk. Mňam. Vrnvrnvrn. 🙂 )

Tu je pôvodný článok a diskusia

Čo ty na to?

